Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 25 Oct. 2012, 09:58
3
4888

VEZI Harta neagră a şoselelor din Transilvania

40 de morţi în cinci ani. Acesta este bilanţul tragic al accidentelor grave produse pe cele mai periculoase două drumuri din Transilvania. Acestea sunt Cluj-Napoca- Floreşti şi Deva- Orăştie, potrivit unui raport întocmit de Inspectoratului General al Poliţiei Române.

vezi harta neagra soselelor din transilvania
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Cel mai periculos tronson de şosea din judeţul Cluj are doar trei kilometri şi este cuprins între reşedinţa judeţului şi localitatea Floreşti. În ultimii cinci ani, pe această porţiune de drum şi-au pierdut viaţa 12 oameni, iar alţi 28 au fost răniţi grav.

"Necazul este altul şi îmi pare rău că trebuie să spun, dar problema e că tinerii nu semnalizează. A intrat moda asta în România fără să semnalizezi", spune unul dintre şoferii care circula în zonă. Un alt conducător auto critică taximetriştii, care întorc pe linie dublă continuă, pentru a lăsa clienţii şi a se întoarce în Cluj-Napoca. 

Harta neagră a accidentelor poate fi văzută aici.

Poliţia Rutieră spune că principala cauză a producerii accidentelor pe tronsonul menţionat mai sus este viteza. "Unul dintre elementele care duc la producerea accidentului este nerespectarea legislatiei de catre conducatorii auto. Eu sunt sigur că dacă s-ar menţine viteza de 50 de kilometri la oră în Floreşti nu s-ar mai produce atâtea accidente. E un drum express modernizat care îmbie conducătorii auto la viteză şi tocmai de asta se întâmplă multe accidente", este explicaţia Poliţiei Rutiere, prin vocea purtătorului de cuvânt Sorin Precup.

28 de morţi între Deva şi Orăştie

Situaţia este gravă şi în judeţul Hunedoara. Pe drumul care leagă Deva de Orăştie au murit în ultimii cinci ani 28 de persoane, iar alte 90 au fost rănite grav. Numărul mare de accidente produse în zonă le dă fiori chiar şi poliţiştiilor.
Pe drumul care leagă cele două localităţi, de la începutul anului şi până în prezent au avut loc 84 de accidente grave.

Poliţiştii au pregătit o strategie pentru scăderea numărului de accidente. Aceasta prevede, printre altele, suplimentarea indicatoarelor de avertizare şi amplasarea limitatoarelor de viteză.
Poliţia Română a întocmit şi o hartă a punctelor negre pe şoselele din România, cu o statistică actualizată privind numărul persoanelor decedate şi rănite în accidentele rutiere. 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

"drum express" ii in capu' tau de militian prost !!! Citeste definitia drumului expres. Sau du-te in Ungaria intre Bors si Budapesta pe drumul national 4 sa vezi portiuni de "drum expres". Unde dracu' va gasesc astia ? Auzi tu "purtator de cuvant". Esti purtator ilegal de creier, mai fraiere !

Au zic ca nu viteza mare e problema ci din contra viteza redusa, fiidca dak cei care circula cu 30-40 ar circula cu macar 50, atunci cei din spate nu s-ar enerva si nu ar apasa pedala de accelezasie chiar asa tare.. In legatura ce semnalatie spun ca in Spania nu semneleaza aproape nici un sofer, deci moda asta cred ca de acolo vine :).

Pai da, ca nimeni nu s-a gandit ca daca se ultradezvolta Florestiul imobiliar dar si cu magazine si malluri e nevoie si de infrastructura. Cea mai buna solutie ar fi fost o negociere cu Regia Apele Romane sau cum s-o fi numit si acordarea unei fasii din parcul ce cuprinde Muzeul Apei pentru a face drumul mai lat, macar pe portiunea unde nu sunt case.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide