Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 27 Ian. 2015, 20:04
5
6069

Cine va construi autostrada Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş şi care sunt costurile

CNADNR a desemnat câştigători licitaţiei pentru construirea autostrăzii Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş. Autostrada va avea o lungime de 56,5 kilometri.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Asocierile Strabag-Straco Grup, Straco Grup-Specialist Consulting-Total Road, Lemacons-Vega 93-Arcada Company şi Geiger Transilvania-Wilhekm Geiger au fost desemnate de către CNADNR să construiască autostrada Câmpia Turzii-Ogra-Târgu Mureş, care va avea o lungime de 56,5 kilometri. Valoarea cosnstrucţiei se ridică la aproximativ 1,2 miliarde lei.

Asocierea dintre compania austriacă Stabag şi firma românească Straco Grup va proiecta şi construi două tronsoane din autostradă, respectiv secţiunile Ogra din judeţul Mureş - Câmpia Turzii din judeţul Cluj, lotul 2, şi Ungheni, judeţul Mureş - Ogra, lotul 2. Potrivit Mediafax, primul tronson, în lungime de 17,9 kilometri, costă 397,7 milioane lei, fără TVA, durata de execuţie fiind de un an şi patru luni. Cel de-al doilea tronson costă 251,3 milioane de lei, fără TVA, şi are o lungime de 10,105 kiloetrim, iar termenul de execuţie este de un an.

Straco Grup, în asociere cu firmele Specialist Consulting şi Total Road, va proiecta şi executa încă 15,7 kilometri din proiect, respectiv secţiunea 2A, Orga - Câmpia Turzii, lotul 3, care are o valoare de 279,7 miliaone de lei, fără TVA. Durata execuţiei este de un an şi patru luni.

Pentru construcţia tronsonului Târgu Mureş - Ungheni, şi un drum de legătură, CNADNR a desemnat câştigător asocierea dintre firmele Lemacons, Vega 93 şi Arcada Company. Valoarea acestui contract este de 179,78 milioane de lei fără TVA pentru 9,2 kilometri. Din aceştia 4,7 kilometri vor rerezenta drumul de legătură. Durata execuţiei pentru această lucrare este de un an.

De asemenea, firmele Geiger Transilvania şi Wilhelm Geiger vor realiza proiectarea şi execuţia tronsonului Ogra - Câmpia Turzii, lotul 1, în valoare de 55,8 milioane de lei, fără TVA. Acest tronson are o lungime de 3,6 lilometri, iar termenul de construcţie este de un an şi patru luni. 

Proiectele vor fi finanţate din fonduri europene nerambursabile. Ioan Rus, ministrul Transporturilor a precizat că aceste loturi fac parte din Autostrada A3 Braşov-Cluj şi că se vor putea depune cotenstaţii în termen de 10 zile. Dacă nu vor fi contestaţii, CNADNR va semna contractele în acest an şi vor începe lucrările. 

 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

face ti orice numai face ti aduceti diaspora sa face autostrada la noi nu sa cerseasca in vest cand s a facut drumul pietruit din gherla prin anii 50 fiecare sat din zona a primit o portiune de luxru si au facut un drum foarte bun acum de ce nu se poate cum a zis ceausescu cu bani romanesti si romani este mult mai bine decat orice strain

face ti orice numai face ti aduceti diaspora sa face autostrada la noi nu sa cerseasca in vest cand s a facut drumul pietruit din gherla prin anii 50 fiecare sat din zona a primit o portiune de luxru si au facut un drum foarte bun acum de ce nu se poate cum a zis ceausescu cu bani romanesti si romani este mult mai bine decat orice strain

Vinituri si ciocane !

Of, incepe marea furaciune episodul 2. Pe langa faptul ca autostrada de aur ep. 1 a fost proiectata prost, tocmai pentru a umfla nejustificat costurile (a se vedea drumurile si podurile care urca si coboara de pe autostrada, 2 km de drum total in plus si aiurea-nicaieri in lume nu trebuie sa te invarti atat in jurul cozii degeaba, iar cand ar fi nevoie de spatiu de accelerare sau decelerare iesire de pe austrada, atunci dai direct pe drumul national deoarece e banda prea scurta de accelerare), executia a lasat de dorit (sunt portiuni unde nu se scurge apa deloc si se produc acvaplanari si accidente dese) si preatul a fost ...astronomic. Probabil asa se va intampla si aici. Cand vin ceva conducatori, decidenti competenti si firme care stiu sa face treaba pt banii aceia?

La intrarea in Cluj se gasesc pe Somes cateva locuri in care s-au adunat gunoaiele aduse de rau de peste tot, prinse prin loazele cazute din copaci.La fel e si cu florestiul-pe locul fostei cocine populate cu ti gani delicventi si cu agricultori chiulangii s-au pripasit si viniturile de prin moldova, sj, ab, bn etc.florestiul e satul cel mai populat cu sobolani, plosnite si capuse, cu toate scursorile Ardealului si nu numai.
Se tot vorbeste aiurea despre nu stiu ce drum ocolitor cand de fapt ar trebui ridicat un gard inalt de 6 m care sa ne protejeze pe noi, Clujenii, de invazia acelor nespalati mucosi si agramati!

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide