Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 27 Mai. 2014, 14:28
10
5598

Un nou pas pentru finalizarea Autostrăzii Transilvania. Începe licitația pentru tronsonul de 60 de km Suplacu de Barcău-Borș

Contractul de proiectare şi execuţie a tronsonului de 60 de kilometri, construit în proporție de 50% de firma Bechtel, are o valoare estimată de până la 1,46 miliarde lei (333 milioane euro), inclusiv TVA.

aut
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Contractul pentru finalizarea Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, secţiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borş (km 4+200 - km 64+450), finanţat cu bani de la bugetul de stat, va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut.

Acordul este estimat la 987 milioane lei, fără TVA, valoare la care se vor raporta ofertanţii pentru întocmirea propunerii financiare, şi poate ajunge până la 1,184 miliarde lei, în cazul unor eventuale suplimentări, potrivit unui anunţ al CNADNR.

Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până la 9 iulie. Termenul pentru finalizarea contractului este de 54 de luni de la data atribuirii contractului.

Ministrul Transporturilor, Dan Şova, a declarat la 12 mai că lucrările pentru tronsonul Suplacu de Barcău - Borş, cu un grad de realizare de 52%, vor începe în octombrie şi vor fi finalizate în termen de doi ani. Lucrările la acest tronson au început în 2007, conform Mediafax.

Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu Bechtel, care trebuia executat până în 2012. Contractul a suferit în decursul timpului mai multe modificări şi a fost reziliat în mai 2013.

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

"Contractul de proiectare şi execuţie a tronsonului de 60 de kilometri, construit în proporție de 50% de firma Bechtel"

Ce proiectare le mai trebuie daca e construit 50%? O proiectare a fost facuta inainte sa se apuce Bechtel de lucru! Alta proiectare? Alt studiu de fezabilitate? Si n-am inteles de ce nu s-a facut licitatia asta anul trecut sau cand sa reziliat contractul cu Bechtel!

Poate nu pot folosi proiectul Bechtel daca au reziliat ...

atunci sa faca un releveu, sau sa mai puna 2 cm de asfalt si gata e alt proiect.

Cred că este o greșeală. Sunt sigur că autorul articolului a vrut să scrie 24 în loc de 54. Succes și la cât mai mulți km de autostrăzi că tare mare nevoie avem de ele.

Nu, nu e nicio greseala. Doar ca autorul articolului e un "ziarist" cu facultatea facuta la ff. 54 de luni e un termen clasic pentru o portiune scurta de autostrada, asa cum sunt tronsoanele de pe Turda-Sebes. Aceste 54 de luni se compun din: 6 luni proiectare, 24 de luni executie si 24 de luni garantie. Deci, practic, tronsonul de autostrada se termina dupa 30 de luni, cand de fapt se si pune in functiune.

54 de luni pentru 60 km? Imi suna a proiect inceput doar de dragul de a fi inceput, pe principiul om vedea pe urma...mai gasim bani, mai amanam, etc. Sper sa ma insel, dar e cam ciudat. La alte proiecte, tot licitate de actualul guvern, s-au cerut termene mai stranse. Prea e mare diferenta...

Nu e deloc ciudat, e inclusa probabil si perioada de garantie. Executia trebuie facuta in vreo doi ani, dupa cum zice si articolul.

dumneata misule,cred ca ai auzit de specificul national !?
astea sint termenele care se aplica ptr Transilvania ! altfel n ar exista specific si regatul ar fi ramas mai inapoiat,cum era cind v au unit

nu cred pana nu vad

Daca esti tanar probabil o sa vezi daca nu.............

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide