Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 02 Iul. 2015, 15:48
70
11900

FOTO A început vânătoarea bicicliştilor la Cluj. Un bărbat a primit o amendă record pentru că nu a circulat pe pistele amenajate de Primărie

Poliţiştii clujeni au început să-i pândească în trafic pe bicicliştii care nu folosesc pistele proaspăt trasate de către primăria clujeană. Doi dintre ei au fost amendaţi, joi la prânz, pentru că au circulat pe trotuar în zona ştrandului Sun, valoarea fiecărei sancţiuni în parte fiind de 630 de lei.

11111611_853243314746143_6916196193
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Chiar dacă proiectul de bike-sharing întârzie la Cluj-Napoca, în principal pentru că nu au fost amenajate toate pistele de biciclete din oraş, poliţiştii au început să-i amendeze pe bicicliştii care nu circulă pe cele deja existente.

Un clujean a fost sancţionat, cu o sumă record, miercuri la prânz, în zona ştrandului Sun din cartierul Grigorescu, pentru că a circulat pe partea opusă pistei de biciclete amenajate de reprezentanţii primăriei. În procesul verbal întocmit de poliţist se specifică faptul că „biciclistul a circulat pe trotuarul din stânga al Bulevardului 1 Decembrie, cu toate că în zonă este marcată pe carosabil pistă pentru biciclişti”.

Potrivit unui martor, bărbatul aflat pe bicicletă venea de la hypermarketul Cora şi voia să meargă pe sub pod, pe malul Someşului, spre Parcul Rozelor, însă nu a mai trecut strada ca să ajungă la pistă şi a fost văzut de către poliţiştii care stăteau la pândă în faţa ştrandului Sun. Bărbatul a primit şase puncte amendă, în valoare de 630 de lei, însă a plătit doar jumătate din sancţiune.

Imediat, însă, un alt biciclist a primit o amendă identică, astfel că în 10 minute doi clujeni au fost sancţionaţi, conform documentelor întocmite de oamenii legii, cu peste 1.200 de lei pentru că nu au circulat pe pistele de biciclete amenajate de municipalitate.

Mai jos puteţi vedea procesul verbal întocmit în cazul unuia dintre cei doi biciclişti sancţionaţi.

Articole din aceeasi categorie
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 26 martie, începâ
26 Mar. 2019
08:30
0
Administraţia prezidenţială a anunţat programul vizitei Papei Francisc în România, în perioada 31 mai - 2 iunie!
25 Mar. 2019
18:21
0
CTP Cluj-Napoca a anunţat modificările de program survenite în urma disputării meciului de mâine dintre România şi Insulele Feroe!
25 Mar. 2019
16:52
0
Rectorul Universităţii Babeş Bolyai şi totodată preşedintele Academiei Române, istoricul Ioan Aurel Pop, precizează într-o postare pe o reţea de socializare că nu va candida la nicio funcţie în conduc
25 Mar. 2019
16:43
0
Consiliul Județean (CJ) Cluj a anunțat că s-au încheiat lucrările de remediere a parcării Aeroportului Internațional „Avram Iancu" Cluj.
25 Mar. 2019
12:06
0
Elevii care vor să se înscrie la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor (FSEGA) își pot crește media de admitere participând la concursul „Oeconomicus Napocensis”.
25 Mar. 2019
11:58
0

Post new comment

Comentarii

Interesant este cum s-au facut pistele de biciclisti in zona, eu am doar o intrebare, daca te deplasezi dinspre strandul SUN spre CORA, cum reusesti sa ajungi in parcarea CORA pe bicicleta? sunt doar sofer in cluj dar acest aspect ciudat l-am observat in aceea zona..... plus multe altele la noile piste de biciclisti din cluj, care parca sunt facute doar sa contorizeze numarul de kilometrii de pista din cluj. Pacat!

Cum sa dai asa amenzi pentru biciclisti, localii astia cu un neuron nu gandesc, pericolul era foarte grav dom' politist asai ? Inainte sa dai amenzi trebuie sa iei in calcul alte masuri, oameni trebuie sa fie informati cum se circula cu bicicleta, in ce mai rau caz dai avertisment. Celor care critica biciclisti le spun : ciocu mic, invatati sa va miscati.

Tuz gura matii

ehhh! am uitat ca alui mata e umput de boschetari din cipariu.

Dupa faza cu anchetat semnatarii unei petitii, va mai mirati de ceva din partea politiei??
http://www.romaniacurata.ro/operatiunea-monstru-mobilizare-fara-preceden...

na vezi de ce zic eu intodeauna militie si nu politie, politie e de la vama bors pana la oceanul pacific si pe urma iar incepe militia

Exista indicator rutier "interzis biciclistilor"!
Eu in zona n-am vazut asa ceva.....Este un ABUZ GRAV al Politiei rutiere.....

Pai tocmai pentru asta a fost amenda: pentru ca a circulat pe trotuar, unde este interzis prin lege. Nu e nevoie de niciun indicator. In plus, scrie in lege ca esti obligat sa folosesti pista, nu alte cai, acolo unde exista. Trebuie doar sa cunosti regulile si legea. Amenda data este prea mare, daca nu au fost si altercatii.

pe langa asta nu stiu unde scrie in lege ca daca are pista atunci nu mai are voie sa mearga in alta parte, cu exceptia trotuarului unde scrie ca n-au ce cauta.

Oameni buni e foarte la moda sa salvezi mediul si sa ai bicicleta.Partea proasta ca in debordanta intelepciune si hipsterism de 2 lei...biciclistii de ocazie considera ca totul li se cuvine.Semafor nu au,circula intre benzi,le schimba aiurea,nu poarta casca, toate astea pentru ca trebuie menajati deoarece pot fi usor accidentati.Cati biciclisti ati vazut seara sa aiba far? Chestia asta in trafic poate sa coste vieti.In Olanda facea politia filtru la biciclisti.Stateau aia cate 40-50 la coada sa fie verificati si cei care nu aveau far erau amendati la sange.E boem si frumos nu zic ca nu dar trebuie avuta grija.In trafic ii feresc de multe ori asta pentru ca nu respecta nimic si aici stim cu totii ca asa e.

cate victime si cati raniti au facut biciclistii mah boemule....multi din voi nu ar trebui sa aiba permis...pe vecie.este obligatia ta sa feresti pietonii si biciclistii ....parca vad ce ceafa lata ai de la shaorma si de la fleici la gratar....parca vad ca ai un bmw in rate din 97,,,,apropo bicicleta mea e mai scumpa decat harbu tau....cei ca tine ar trebui exilati la pata rat ..poate asa se vor gandi sa respecte lumea ce o sa o lasam copii lor nostri.

Mai tzarane, obligatia mea este sa respect legea, indifferent ca sunt la volan, pe bicicleta sau pieton. F'u't-u'va'n gura de tzaranoi cu flotant !

Pe langa faptul ca esti agramat, esti si mitocan. Victime ale biciclistilor ? Pacat ca nu se dau publicitatii. Acum vreo 3 luni, un imbecil cu bitza scumpa a accidentat grav o femeie care era angajata in traversarea starzii V. Babes, pe trecerea de pietoni, pe culoarea verde a semaforului ( pentru pietoni ).Idiotul nu a mai putut frina din cauza vitezei. Sunt mult mai multi imbecili pe bicicleta decat bizoni la volan, asta e clar.

ionut am o capra nu mio ***EDITAT***i!! imbecil este mata aia kurva!

Te ''simti'', retardatule ?

Ma intreb "eroii" motorizati pe doua roti, care isi ambaleaza "caii putere "prin oras , cu 150 / h ,indiferent de ora din zi sau noapte, cand vor fi "atentionati" cu 630 de lei?

Se duc si cu 200/h pe Buna Ziua, mai spre seara asa. Politia nu misca nimic, evident.

Da, biciclistul a încercat sa fuga și a refuzat inițial legitimarea, iar vizavi de faptul ca a primit amenda de 6 puncte, respectiv 630 lei, atâta e minim pt fapta aceea, e prevazut intre 6 și 8 puncte, deci polițistul a respectat legea și a sancționat acea persoana conform faptei și atitudinii ei

Cum l-ati oprit sa nu fuga?

vad ca aici se dueleaza aia lenesi, si ailalti...

cum masinile sunt obligate sa circule pe carosabil unde e posibil (pentru ca ai voie sa intrii si pe trotuar in curte s.a.m.d.), asa si biciclistii sunt obligati sa circule pe pistele special amenajate unde e posibil. despre amenda... fara foc nu iese fum.

Sunt 2 variante la imensa suma de 630.
1) Vendeta personala a politistului
2) Nevoia de a da un exemplu din partea politiei cluj, el fiind pus sa execute un ordine.

Ambele exprima nevoia unei analize psihologogie in politia romana
Daca e vendeta a politistului,e clar ca are o pb, daca e nevoia unui exemplu,halal mod de a te apropia de comunitate(spirit represiv, non constructiv)

complet de acord cu tine,dar cu mentiunea ca si biciclistii trebuie disciplinati. Marlania mai mare a politistului este ca le-a dat aproape salariul lui...fara sporuri :(

sau a 3-a in care biciclistul a incercat mai intai sa se sustraga si apoi a refuzat sa se legitimeze, iar dupa intr-adevar a fost o vendenta a politistului pentru injuriile si umilintele la care a trebuit sa asiste din partea biciclistului. imi dau seama de caracterul biciclistului cand am vazut si pe stiridecluj si aici aceleasi poze, e genul de scandalagiu care apeleaza la presa de fiecare data cand e abuzat, dar niciodata cand abuzeaza el, respectiv merge pe trotuar cand e clar demarcata pista de biciclete. pai de ce le-am mai facut daca nu sunt folosite? nu toti biciclistii sunt ingeri mai ales cei pasionati de slalom printre masini, am avut ocazia sa o patesc cu un asemenea individ care s-a oprit cu bicicleta in partea din spate a masinii mele venind cu viteza nu m-a vazut, dupa tot el ma asigura ca e bine, nu mai conta ca imi zgariase masina cu ghidonul.

Ai dreptate , si biciclistii gresesc, dar de 630 de ron?.Ma intreb esti sigur ca a injurat, sau ca a refuzat sa prezinte buletinul?Daca da, trebuie sa plateasca mai rau, terbuia dus la sectie pt ca nu si-a prezentat buletinul.
Trebuie spus de ce a ales 6 puncte de amenda.
Treaba e ca ne invartim toti in aceasi cerc, ne facme uniii altii rai nu punem nimic bun la societatea in care traim,, motivul? pt ca nu gandim constructiv actionam doar emotiv fara substanta

Daca i-ar fi dat 50 de lei amenda nu vorbeam acum de asta si nu era subiect de presa.Ideea e urmatoarea:oamenii trebuie manati ca vitele cateodata.Pt asta il iei pe unu,faci un exemplu din el si ceilalti o sa aiba de grija sa nu pateasca ca el.Daca nu tragi niste amenzi , biciclistul boem va circula tot pe trotuar cu toate ca la 10 metri este o pista de biciclisti. Sambata am vazut-o pe una ce se dadea prin piata Oser de exemplu.Era practic in multimea aia?NU. Era boem?DA.

DOMNILOR POLITISTI AM O INTREBARE??LA INTERSECTIA TRAIAN CU BUCURESTI PE UNDE SA CIRCUL??TOATE TROTUARELE SUNT PLINE DE MASINILE POLITISTILOR...SI ASTA E DE O VESNICIE.TOATE AU INSEMNELE DE LA SINDICATUL POLITISTILOR....

Pistele pentru biciclete de aceea au fost facute , sa circule biciclistii pe acolo , nu degeaba se ocupa locul de pe carosabil , unde nu sunt piste de genu , circuli pe unde se poate :) , fara alte exemple ( traian , bucuresti ) unde nu sunt asemenea piste !

eu zic ca nici loc de parcare acolo pe trotuar nu e...da noh logica ta e impecabila.

Mai lasati-l si pe biciclist, ca el povesteste numai o parte a povestii, dar uita sa zica cum a vrut sa fuga de echipaj si cum nu a vrut sa se legitimeze...si apoi se mai mira ca nu a primit avertisment ! Oricum, se mascareste degeaba, a gresit si v-a plati amenda cuvenita.

corect este VA PLATI!

Esti politist asai?Ai auzit de "Spiritul legii si nu litera legii"?Era f grav ce facea biciclistul...

asa-i

Mai lasati-l si pe biciclist, ca el povesteste numai o parte a povestii, dar uita sa zica cum a vrut sa fuga de echipaj si cum nu a vrut sa se legitimeze...si apoi se mai mira ca nu a primit avertisment ! Oricum, se mascareste degeaba, a gresit si v-a plati amenda cuvenita.

Esti politist asai?Ai auzit de "Spiritul legii si nu litera legii"?Era f grav ce facea biciclistul...

Mai lasati-l si pe biciclist, ca el povesteste numai o parte a povestii, dar uita sa zica cum a vrut sa fuga de echipaj si cum nu a vrut sa se legitimeze...si apoi se mai mira ca nu a primit avertisment ! Oricum, se mascareste degeaba, a gresit si v-a plati amenda cuvenita.

Esti politist asai?Ai auzit de "Spiritul legii si nu litera legii"?Era f grav ce facea biciclistul...

Mai lasati-l si pe biciclist, ca el povesteste numai o parte a povestii, dar uita sa zica cum a vrut sa fuga de echipaj si cum nu a vrut sa se legitimeze...si apoi se mai mira ca nu a primit avertisment !

Dar nu a observat nimeni ca poza e falsa, e o poza din Anglia de fapt, altfel cum se explica ca sensurile pentru biciclisti sunt invers?

englezule (ti-ar placea sa fi) poza este reala si pista la fel ,se afla intre Cora si grigorescu !

poza este reala

poza este reala

N-ar fi trebuit prima data sa existe o informare publica cum ca pistele sunt gata? Poate ca multi biciclisti si-au inchipui ca inca se lucreaza la piste (asa pare, pe unele tronsoane) si ca s-ar putea sa fie amendati daca le folosesc. Cat priveste pe acesti viteji BMW-isti ci cocalari de volan care semneaza pe aici, le doresc cate un cap de pod sub sasiu!

Abia astept sa prind unu sub roti sa il trimit in coparseu acasa, tu-le muma-n cur de "occidentali"

Mai du-te dracului de kakat, tu esti FRUSTRATUL ala "antiBMW pe viata" , retardule, vii pe aici si incerci sa bagi strambe printre cititori...

ciocu mic nenicule ca nu stai langa mine pe sosea ;-)))))
abia astep sa iau cativa biciclisti dejtea in botul meu german

Sa ii aduci la mine sa ii ingrop "crestineste"

Ai auzit veste? Esti bou.

Agent Martin Ciprian

Este acelasi agent trimis sa dea amenda de 400 de ron de anul trecut.
Merita urmarita si declaratia lui de avere, sa vedem daca el isi permite sa plateasca 630.Mai scumpt decat ridicarea unei masini.

E clar cu intentie din partea politie romane.sprit civic.
Politia fuge de infractori si cheama jandarmii, dar la amenzi sunt primii.

http://www.ziare.com/stiri/amenda/amenda-uriasa-pentru-ca-a-traversat-st...

Mah, da prost biciclistu' asta. De indata ce politia se ia de tine, ii lasi sa se apropie, cand is la 2-3 metri de tine, ii arati degetu' iubirii si-ai taiat-o! Ce-o sa faca? O sa traga cu carpatiul dupa tine? "Biciclist ucis de politist zelos" sau o sa te caute dupa numarul de inmatriculare?

nu, bai dobicreti! o sa ia un bolovan de pe jos si-o sa-ti crape capul ala plin de ***EDITAT***, asta o sa faca, iar societatea il va premia fiindca a scapat-o de un limbric obraznic.

Biciclistilor nu le place cand se face ordine !! Stai sa vezi seara asta sau maine proteste in fata Primariei, in Piata Unirii sau marsuri pe bicicleta prin oras (cica marsuri solemne, da.. nici musca nu se aude, chiar ! cu fluieraturi, suieraturi de zici ca is stoluri de pasari migratoare, asa sunete scot) ca vezi doamne vor drepturi, au drepturi, suntem in democratie, mda.....
Cand ceva nu ne place, hopa am invatat si noi un cuvant : democratie :) !

f bine, exista pista de biciclete, sa o foloseasca.
legea e lege, punct.

Iti trimit o flegma in gura, pisicule!

No, amu sa luam la bani marunti:
Asa cum se vede si pe poza din articol, AMBELE PISTE de biciclete sunt formate pe acelasi latura a carosabilului, care are LINIE DUBLA CONTINUA in mijloc.
1. Acu, vin eu biciclist dinspre Calea Floresti spre Grigorescu-pod Garibaldi.
Unde si cum sa trec drumul sa ajung pe pistele de bicicleta, apoi inapoi, pana ajung la podul Garibaldi ?
2. Daca vin dinspre Grigorescu spre Manastur, dau exact de gaura de canal (vezi poza), in care capacul de canal se afla mai jos cu 3 degete de nivelul drumului - tocmai bun sa-mi rupa roata de la bicicleta.
3. Cum se acorda "sase puncte penalizare" pentru biciclisti ?
. . .
Nu era mai simplu ca,
a. Pistele de biciclete sa fie cate una pe fiecare latura a drumului, spre sensul de mers ?
b. Daca se fac piste separate pentru biciclisti, atunci ele sa aiba continuitate de-a lungul lor, sa nu trebuieasca trecut drumul dupa fiecare tronson (in)existent ?
. . .
Propun ca, Politia locala, care amendeaza biciclistii, sa circule si ea tot pe biciclete in oras, poate unii vor sesiza inadvertentele existente !

Bine fac !! Foarte bine !! Le doresc mult mult succes politistilor, politiei in aceasta operatiune !! Excelent !! Deja biciclistii sunt niste infumurati, jmecheri, huligani, derbedei si ticalosi !! Au auzit si ei de piste de biciclete in occident, de faptul ca in occident se circula cu bicicleta, si ce s-au gandit ? : ,, Ba, ce p-u-l-a mea (am scris asa, sa nu cenzurati), hai sa mergem si noi cu bicicletele! Ce, suntem mai prosti?'' Cam asa a inceput totul. Au aflat dintr-o data si ei de biciclete, de mersul cu bicicleta, si nu oricum, stai nene... Asa pe romaneste, pe unde te taie capu. Preluam de la ei si facem ca noi, made in Romania . Chiar azi un derbedeu nenorocit pe bicicleta si cu viteza, era sa dea peste mine . Am avut noroc, zile, ce pot sa zic ? Se vede ca multi biciclisti sunt niste smecheri, golani, gorile.
Asta e Romania noastra cea de toate zilele. Ei ne mai lipseau. Dupa ce ca trebuie sa ne ferim de soferi, de masini, de derbedei pe strada, de cladiri gata sa cada peste noi, BICICLISTII ne-au mai lipsit. Mai urmeaza rolele, trotineta... azi maine, nu mai e mult. O sa imi dati dreptate. Deja copiii si bineinteles a smecherilor (asa parinti, asa copii) mai nou se dau cu trotineta la fel ca ei cu masina sau cu bicicleta, sau cu motocicleta.
Asa ca dragi biciclisti, daca mai aveti idei deastea hai sa importam de la Occident, importati ca e democratie, dar comportati-va civilizat si nu mai faceti made in Romania ! bine? ok? Si civilizati-va !! Chiar e nevoie sa moara cineva din cauza voastra? Azi maine vom auzi o stire ,,Un pieton a fost ucis de un biciclist'' sau ,,Accident grav : un pieton in stare grava datorita unui biciclist teribilist, o gorila, care circula ca un nebun drogat si psihopat''. Si totusi : Daca aveti pretentia sa circulati pe trotuar, nu mai aveti pretentia sa se traga toata lumea din calea voastra. ok? Azi, maine o sa vreti sa ne si inchinam voua cand treceti sau sa va salutam.
TRAIM O LUME NEBUNA PE ZI CE TRECE ! Sa vedem ce urmeaza....

"Azi maine vom auzi o stire ,,Un pieton a fost ucis de un biciclist". Pana atunci auzim zilnic de stiri cu soferi care omoara oameni, de soferi beti care omoara oameni, de inconstienti la care distrug vieti si familii. Probabil, fiind vorba despre soferi, consideri ca fac parte dintr-o alta categorie, mai presus de vina si blamare. Urla rautatea si frustrarea in voi

Fa o petitie si strange semnaturi sa se interzica bicicletele. Esti in stare? Pistele de biciclete sunt in permananta ocupate de pietoni (de ex pe malul Somesului, langa bazinul Olimpic, desi au doua posibilitati de plimbat, in ambele parti ale pistei, la cativa metri; alte exemple: Dorobantilor, Eroilor, 21 Decembrie, cu consursul soferilor, in aceste teri cazuri) si masini. Asadar, nu lovi in biciclisti! Nu in toti. :-)

In articol se specifica faptul ca a fost penalizat cu 6 puncte....asta inseamna ca la 15 puncte ii se suspenda "permisul"?

nu e fraier ala care cere..

Vreau sa imi clarifice cineva daca cunoaste regulamentul...in articol scrie ca a fost penalizat cu 6 puncte!!Asta inseamna ca la 15 puncte acumulate ii se suspenda "permisul" de biciclist????

pe procesul verbal la punctul c) sunt trecute punctele de penalizare, puncte care se cumuleaza si duc la pierderea permisului de conducere. dupa cum vezi biciclistul nu a luat nici un punct de penalizare.

6 puncte amenda, nu 6 puncte penalizare. Gasesti diferenta in codul rutier

In legislatia rutiera este prevazut clar ca nu ai voie sa circuli pe trotuar:
"Art. 161. – (1) Se interzice conducatorilor de biciclete:
c) sa circule pe trotuare, cu exceptia cazului cand pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor; "

da cu masina e voie nu ? masina zic nu neaparat autoturism ci utilitare de toate marimile..

Sa vina politia diminetile sa vineze biciclistii de pe Eroilor, unde este banda clara, si unii dintre ei circula printre pietoni pe partea cealalta, intre Opera si libraria Universitatii.

sa vina, dar sa amendeze si pietonii care se plimba pe pista, si bizonii care parcheaza pe ea, si soferii care se mai plimba pe trotuar sau parcheaza dubland masinile deja parcate. sa fim corecti pana la capat, ce zici?

E trist că prive așa. Nu sunt biciclist, tocmai pentru că mă tem de șoferii din trafic, dar folosesc transportul în comun și lucrez pe Eroilor de fix 3 ani. Niciodată nu m-a deranjat niciun biciclist pe-aici.
Consider că suntem în punctul în care trebuie educați tinerii să găsească alternative comodei mașini consumatoare de combustibil fosil. După ce depășim punctul acesta, vom putea să "ne băgăm în ei" cu amenzi.

eu zic sa nu mai dormi si sa stai tu sa-i vanezi , alta treaba nu au militienii decat sa fuga dupa CRIMINALII astia pe doua roti care deranjaza pe toti oligofrenii astia frustrati si saraci ca tine..

vai de mine,scuztai-ne pe noi pietoni ca suntem si mai in varsta (copii,bolnavi etc_)si nu sarim destul de repede din fata biciclistilor pe trotuar!cred ca legea este pentru toAta lumea-nimeni nu-mai presus de lege-valabil si pentru codul rutier!eu mai nou imi cer scuze pe trotuar fara pista de bicicisti ca deranjez pe cel pe doua roti!hai la minusuri!!!!!

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide