Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 17 Apr. 2014, 14:43
18
7309

256,5 milioane de lei pentru tronsonul Suplacu de Barcău – Borș al A3. Pentru tronsonul Câmpia Turzii-Târgu Mureş se caută soluţii

Guvernul a aprobat alocarea a 256,5 milioane de lei pentru continuarea Autostrăzii Transilvania. Banii sunt cuprinși în bugetul de venituri și cheltuieli ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) pe anul 2014, aprobat în ședința de Guvern de miercuri, 16 aprilie.

au
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Aurelia Cristea, ministru delegat pentru Dialog Social a precizat că aceşti bani sunt destinaţi tronsonului Suplacu de Barcău - Borș pentru anul 2014.

În total, proiectul Autostrăzii Transilvania beneficiază de o bugetare multianuală de 1,14 miliarde de lei, etapizat, până în anul 2016. În continuare vor fi alocaţi 379,9 milioane de lei în 2015, iar în 2016 peste 510 milioane de lei.

„În acest moment, se caută și soluții alternative de finanțare pentru finalizarea celorlalte tronsoane. Tronsonul Câmpia Turzii-Târgu Mureş poate accesa finanţare din fondurile de coeziune, bani care trebuie cheltuiţi până în 2016. Tronsonul Turda-Sebeș este în acest moment în faza de semnare a contractelor pentru mai multe loturi, deci vor demara și acolo lucrările”, a declarat Aurelia Cristea.

Potrivit Hotărârii adoptate de Guvern miercuri, 16 aprilie, bugetul de venituri și cheltuieli al CNADNR a fost stabilit la peste 6,5 miliarde de lei, reprezentând veniturile, iar cheltuielile totale, la sub 6,5 miliarde de lei.

 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

Minciuni!

Vrajeala electorala pt prosti. Dintre toate guvernele asta minte cel mai mult. Toti mint si fura, dar astia ii intrec pe toti. Si apropo parca la referendum s-a votat si fie 300 de hoti, nu dublu. Ce cauta atunci acest numar mare de mafioti la conducerea tarii?

Bine ca sa aprobat buget si pt acest tronson, buget care trebuia sa fie aprobat de 10 ani. Dar intrebarea este de ce la Autostrada Transilvania trebuie sa fie doar bucati de autostrada care se termina in porumb? Exista vre-o intentie a guvernantilor ca autostrada Transilvania sa nu prea fie de folos din punct de vedere economic Transilvaniei? Ca aceasta autostrada normal era sa fie inceputa de la Bors primii kilometrii si continuata in fiecare an catre interiorul tarii, ca sa poata beneficia de ea macar unele regiuni ale tarii, dar asa daca ea e intrerupta chiar in partea de vest, la cine mai foloseste.

vezi ca esti un pitic imbatranit in frustrari ...
la voi in lumea oamenilor mici kilometri se scrie probabil cu doi 'i'

da, cu o singura remarca: se poate sa fi fost bine sa inceapa si de la brasov la bors.
e o problema de strategie: facem cu prioritate aceste autostrazi pentru noi in tara sau noua si strainilor sa intram/iesim in/din tara mai repede?

Din punct de vedere economic cel mai mare folos al nostru e ca sa facilitam accesul cu vestul europei cat mai usor. Ori daca incep autostrada de la Brasov si nu de la Bors de acel segmentd e autostrada nu poate beneficia nimeni, singura lui utilitate poate insemna ca ai o bucata la Brasov pe unde poti ocoli fripturistii de weekend care vin din Bucuresti sa beleasca mielu la Brasov sau Poiana in weekend, asta nu insemna utilitate economica. Dar in schimb daca ai 200 km de autostrada incepand de la Bors aia insemna ca de acei kilometri deja pot sa beneficieze judetele Bihor, Slaj, Cluj, Bistrita, Alba, Mures si poate chiar si altele. In conditiile astea poate ca Mercedes nu mai deschidea fabrica in Ungaria ci deschidea una in Romania pt ca din Ungaria incolo ai autostrada pana la Bruxelles. O bucata de autostrada care sa poata deservi pt moment si macar Nord Vestu tarii ar putea ajuta economia si investitiile din zona respectiva. Dezvoltarea zoneleor de Nord si Vest ale tarii nu ar trebui sa ii sperie asa de tare pe cei de la Bucuresti pt ca lucrul asta oricum o sa se intample mai devreme sau mai tarziu, din contra ar trebui sa le para bine ca avand mai multe judete dezvoltate ei o sa adune mai multi bani, pt ca firmele Mari Contribuabili sunt obligati de lege sa plateasca impozitu la Bucuresti, asa ca tot capitala beneficiaza de aparitia unui mare investitor in Bihor, Cluj sau Bistrita, singurul beneficiu al judetelor respective ar fi mai multe locuri de munca si eventual beneficii ale firmelor adiacente. Si atunci de ce sa aplicam politica cu capra vecinului, adica daca eu nu sunt langa vestu tarii ca sa am un beneficiu imediat hai sa il sabotez si pe ala din Vest ale carui vaci oricum le mulg, si atunci ca asa e romanu mai destept hai sa facem autostrada Dragnea - Mazare ca aia e importanta pt economia buzunarelor baronilor. Romanu ar trebui sa lase dracu odata capra vecinului si sa se bucure de bucuria altuia si nu de necazul lui, ca daca la vecinu ii merge bine s-ar putea sa ai si tu un beneficiu din asta, daca ii merge rau nu o sa ai nici un beneficiu.

Explicatia ta este foarte bine fundamentata pentru acest moment: care este o consecinta a lipsei de strategie. In conditiile insa a existentei unei strategii nationale, fara a ma considera atat nostalgic cat convins ca aprox. 25% din economia tarii a fost eficienta, niste cai de comunicatie ar fi fost de real ajutor. In acest context Brasovul poate fi privit nu atat prin existenta in apropierea lui a statiunii Poiana Brasov cat pentru pozitia geografica centrala pentru tara a acestui oras. Faptul ca este oras din centru, nu este un criteriu fundamentat, recunosc. Dar daca criteriul importantei economice ar fi importsnt si atunci ar fi putut fi ales Cluj, Constanta, Iasi samd. Sa ne uitam la unguri care au cat de cat o coerenta in constructia de drumuri: cum au dezvoltat autostrazile si de unde. Si nu sunt singurii.

Ia uita-te la autostrazile din jurul Bucurestiului, cat de utile sunt pt economia Romaniei ... drumuri expres pt locuitorii din Buc. catre munte si mare, si cam atat.

Da, lentzi si in cazul in care ar fi fost facuta cum zici tu, ar fi fost un drum expres pentru tine sau familia ta. Am dreptate? Ar fi fost o diferenta in criteriul de alegere? Cam nu prea.

Deci candva vom putea merge de la Suplac catre Bors.....
Si cum PLM ajungem la Suplac???

Buna asta de ****.

PS: dar avea haz si fara "majuscule".

si presupunand ca va fi gata: cu ce drum va fi legata autostrada de la suplacu de barcau?
nusfalau -crasna -zalau?
ca daca se termina in neant e ca si cum n-ar fi.

si cand incep lucrarile????

Degeaba aloci bani daca nu exista un constructor pentru acel tronson. Pana fac ei licitatii/atribuiri/semnari de contracte mai trece un an.

scoateti detinutii ce pierd vremea pe banii nostrii si punetii la treaba.

Foarte adevarat, macar daca nu la autostrazi, atunci ceva in folosul comunitatii. Si la fel si cu asistatii social. Fiecare poate face ceva folositor nu numai sa intinda mana...

În Germania, dacă eşti in şomaj nu ai voie să refuzi aşa-numitele
job-uri de 1 €. Deci dacă vrei să primeşti şomaj, la nevoie trebuie sa lucrezi
cu plata a 1 € (nu mai ştiu dacă pe oră sau pe calup de câteva ore) munci:
curăţat stradal, plantat arbuşti, gătit hrană în centre ale statului pentru vârstnici etc.

Da...aveam un lapsus: muncă în folosul comunităţii se numeşte.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide