Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 30 Apr. 2013, 10:22
51
14158

La Dumnezeu nu poţi să suni cu taxă inversă

Aseară s-a făcut mare deranj cu emisiunea despre incinerare. Şi nu subiectul a făcut asta, cât ideea că unde începe biserica, musai gata cu sinceritatea. Că onest şi românesc e să te prefaci că nu vezi comparaţia între opulenţa mai-marilor bisericii şi sărăcia mai-micilor.

la dumnezeu nu poti sa suni cu taxa inversa
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Ştiu, uneori e bine să mimezi. Adică îţi iei o moacă cucernică, te prefaci foarte interesat de credinţele strămoşeşti, bagi două fraze cu românismul şi te vaieţi prelung că s-a unit omenirea să te colonizeze.

Nu vorbesc de ortodoxie, nu vorbesc de o religie sau alta – vorbesc chiar de micile curvăsării ale mai-marilor bisericilor, combinate cu marile curvăsării ale mai-micilor din presă.

Chiar nu e nimeni curios să întrebe de ce limuzinele prea-fericiţilor seamănă cu limuzinele preşedinţilor de stat? Chiar nimeni nu compară năfrămuţa cerşetoarei din faţa catedralei cu crucile de aur de la pieptul unor popi?

Eu credeam că suntem un stat laic – dar, no, am greşit! Mai credeam că rolul bisericii e să vină să spună: „măi băieţi, iubit popor, am ajuns la marginea de jos a spiritualităţii; poporule dragă, nu-ţi foloseşte tare mult să-ţi faci trei cruci cu limba şi apoi să aştepţi ajutorul social; nu e util, poporule, să dai zece lei pentru o biserică şi niciun bănuţ pentru şcolile unde-ţi formezi copilul – în consecinţă, măi poporule, uite la ce alternativă ne-am gândit”. Cam asta voiam, naivul de mine, să aud.

Pentru că eu, da, cred în menirea bisericii – dar nu antreprenoriat de succes, ci mecanism de resetare atunci când popoarele o iau razna. Da, eu mai cred că bisericile pot avea un rol fundamental în viaţa mea de zi cu zi, în relaţiile mele cu copilul, nevasta, vânzătoarea, medicul, învăţătoarea – dar cu condiţia să nu mai aud că nu'ş'ce preot şi-a mai luat un apartament după finisajele la catedrală.

Vii să demonstrezi pe stradă împotriva autorizării unui incinerator – ok: dar de ce nu ceri raderea de pe faţa pământului a clinicilor care fac avorturi pe bandă rulantă? Îmi spui că e un mare păcat să ceri incinerarea ca ultimă dorinţă – dar interzici popilor să oficieze slujbe în cimitire private sau autorizezi totuşi incinerarea în cazul românului mort în Irlanda şi apoi adus acasă în urnă: aici s-au gândit la banii lui, nu?: aici cineva i-a trimis factura lui Dumnezeu şi Dumnezeu a făcut un discount, nu? - şi să mă ierte unii sau alţii, dar nu altfel par unele gesturi ale bisericii. Nu cumva credinţa asta e cu taxă inversă, în funcţie de interese şi bani?

Şi niciun cuvinţel n-au auzit, iarăşi iertat să-mi fie, despre risipa şi hămeseala de la înmormântări – alea când în căminul cultural se adună juma' de sat să mănânce şi să bea şi să se veselească (mereu e aşa...) de dorul mortului – de văduva sau de copiii cocârjaţi de datoriile de după înmormântare nu povestim în biserici sau la emisiuni, aşa-i?

E imoral să vorbim despre ceea ce lumea întreagă vorbeşte?
Trebuie să tac mereu, doar pentru că m-am născut păcătos şi – de fraier ce sunt – în fiecare zi păcătuiesc mai mult? N-am voie să văd că mulţi dintre cei care-mi cer perfecţiunea sunt ei înşişi imperfecţi? Da, ştiu, sunt multe întrebări: dar eu tot sper ca nu pentru întrebări să răspunzi în faţa lui Dumnezeu, ci pentru răspunsuri.

Şi mai ştiu aşa: poate că România e o lume nouă pentru noi, poate că nu reuşim să semănăm mereu cu propriile visări -

dar măi băieţi, iubit popor bisericesc -

nici nu-i ok să suni cu taxă inversă la Dumnezeu,
pe banii Lui.

Voteaza articolul
4.7 / 5 (76 voturi)
Articole din aceeasi categorie
Oraşul care se dezvoltă ameţitor ne creează ameţeli în trafic. Clujul este cu adevărat sub asediu la orele de vârf şi pare că soluţia salvatoare nu mai vine.
23 Mar. 2019
09:00
2
Parafrazarea numelui unui celebru film mi se pare sugestiv pentru emoţia trăită la întâlnirea cu generaţii de elevi şi dascăli de la prima şcoală.
15 Iun. 2018
07:45
1
Știu, serviciul de urgență e gratuit în România.
09 Mai. 2018
10:21
5
Să ne imaginăm următoarea scenă. Băieții de la Arsenal înfulecau fripturi cu cartofi prăjiți când Wenger poposea în Insulă venind din îndepărtata Japonie, prin 1996.
26 Apr. 2018
15:53
1
România este pe ultimul loc în ceea ce priveşte siguranţa drumurilor din Uniunea Europeană.
16 Apr. 2018
10:00
7
Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3. Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3.
02 Apr. 2018
11:14
7

Recomandari

Post new comment

Comentarii

"Bistriţa-Năsăud a rămas fără un spital nou de urgenţă" - este un titlu de articol din 06 Mai 2013 in gazetadecluj.ro. Adaugati langa acesta titlul acestui articol: "O nouă biserică se va ridica la Bistriţa" - publicat tot in 06 Mai 2013 in ***EDITAT***. Concluzia o deduce fiecare.

De acord cu Gherman!

Dogmele şi doctrinele L-au scos afară pe Isus din propria Sa Biserică. „ Iată Eu stau la uşă şi bat. ” Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi lua cina cu el şi el cu mine. EL stă în această epocă, iar ei Îl împing, până Îl scot afară. Ei nu vor să mai aibe de lucru cu El. Voi vedeţi încotro ne îndreptăm. Chiar acum la sfârşitul epocii Laodicea, totul a devenit atât de formal, încât toate aceste denominatii religioase, şi catolicismul (care s-a întărit foarte mult) sau ortodoxismul merge împreună şi se va uni într-o mare biserică, într-o federaţie a bisericilor. Ei sunt toţi la fel ca şi catolicismul sau ortodoxismul au aceleasi dogme la baza credintei lor .
Lăcomia după bani. Dorinţa după lucruri mari. După onoare.Toate sectele si bisericile traditionale sunt in acesta goana dupa bani . Credincioşii nu au nevoie de aceste lucruri! Cine nu-și schimbă religia Pe-o relație cu Hristos Își va petrece veșnicia În Iad; și mai religios!Dacă nu ne asumăm răspunderea propriei noastre vieţi veşnice, aşa cum ne-am asumat-o pentru viaţa pe pământ, vom fi mereu nişte copii, din punct de vedere spiritual, dar nu copiii Tatălui Ceresc, ci copiii Bisericilor instituţionale, care îşi realizează scopurile lor instituţionale şi interesele lor de grup, pe seama noastră.

dupa ce a terminat Lumea,Dumnezeu se apuca sa imparta darurile.Ardeleanu ajunge ultimul.
-Mi-au mai ramas doar frumusetea si prostia,zice Dumnezeu.Alege!
-Apai ,Doamne,frumusetea e trecatoare............

tov. Gherman ,am impresia ca AI ALES !)))))))) P. S. si bonus ,mai si pupi in c*ur ...bozgori!

sa-ti fie fie rusine de parintii tai ca te-au educat asa imbecilule! si baga bine in cap ce iti spun.
Vad ca tu ai ura pt ardeleni si totusi ii vrei ca parte din romania mare, ai o lipsa totala de logica, habar nu ai ce vrei. Urasti si habar nu ai de ce. Continua sa fii "patriot".

dovedesti ceea ce am spus ! idiotule ! ce pusca mea are romania mare cu taxa inversa??*#$&^
se vede ca esti un maghiar care e mai tampit de 10 000 de ori ca ARDELEANUL)))))))))))))

Cred ca pentru tine e destul de greu sa intelegi ce a vrut sa spuna autorul. Daca taceai, filosof ramaneai.

asta e, te enervezi. e absolut irelevant raspunsul tau. si nu cred ca are rost sa facem o scara de valori a natiunilor. de asemenea tin sa adaug ca ai un grad scazut de toleranta repsectiv de inteligenta. sper sa te faci bine, asta pentru binele celor care se invecineaza cu tine.

am petrecut citva timp in sud-vestul Africii.exista o totala libertate religioasa.pe o arie de aprox 2 km patrati,erau 7 biserici;catolica,evanghelica,protestanta,islamica,martorii lui iehova,baptista.in toate exista statie de amplificare,orga electronica si baterie,cu exceptia celei musulmane.crediciosii se roaga cintind si uneori dansind.
religia este o afacere acolo.preotul deschide un srl.pune o lozinca mare la intrare in care te indeamna sa i te alaturi ca asha vei fi iertat.el vine la biserica intr un audi alb,iar credincioshii in shlapi.biserica nu se implica in politica acolo,doar ca politicul este multzumit ca asha populatzia are un hoby si nu iese in strada cu revendicari.
romanica e geografic in Europa.ptr a o construi,ortodoxia s a vrut pusa religie natzionala.nu shtiu in ce stadiu se mai afla initziativa.oricum lucrurili se indreapta in directzia stabilita.
daca celelalte religii erau persecutate daca nu chiar interzise pina in 90,ortodoxii au pus umarul la demascarea dushmanilor poporului.dar nimeni nu se atinge de ei nici azi.

Ce vrei sa zici cu comentariul tau? In Africa de sud-vest sunt vreo trei tari (Namibia, Africa de Sud si Angola), toate sunt tari oarecum diverse etnic si nu inteleg ce legatura au ortodocsii care au demascat sau nu pe dusmanii poporului cu povestea ta trasa de par.

d voastra putetzi vedea legatura pe care modul dvs de gindire v o permite! asta e la alegere.sud vest nu e cornul!
ma intreb daca scrietzi ca sarcina de servici?
fitzi sigur ca ortodoxii au demascat multzi tradatori de patrie.

ARPAD P G daca nu mai postezi aici , te bate Dumnezeu sau seful tau?

esti penibil unguroiule, postezi sub mai multe nume, crezi ca esti interesant? ma bucur ca te-am enervat, obraznica rasa mai reprezinti asiaticule.

Poti lua oricand un ungur si un sudist si sa vezi care are mai multe trasaturi asiatice.

De acord cu tine dar nu pot fi de acord cu "Sabinyos Gyermanyos" care va primi pedeapsa de la Dumnezeu fara taxa inversa ca prea face de cacao neamul romanesc ! Eu nu pot realiza cum dracu nu vede ce s-ar intampla aici daca ar conduce ei tara ! Vai si amar ! Macar daca ar avea calitati, dar se stiu impune numai cu forta ! Si ei stiu asta, dar le-ar conveni sa fie stapani. Oare ce functie ar primi Sabinyos atunci ? Micul Iuda ! Nu poate suna cu taxa inversa la Dumnezeu pentru ca la ceea ce face i-au fost taiate firele !

Eu l-am externat la inceputul lui Martie, a fost internat cu diagnosticul de "personalitate multipla", a nu se intelege om cu personalitate, ci sensul medical, strict. La clinica era, in functie de solunar ba Hitler, ba Napoleon, ba Mobuttsesescu, mai apoi Ceausecu, Avram Iancu sau Terente. A trrebuit sa-l externam cand a cerut sa fie transferat la sectia femei, intrucat a devanit Naomi, Eva Braun, Elene din Troia. Medicul de garda mi-a raportat ca avea perspective de a devenii Omul cu Ciocanul si ganditorul din Hamangia.

Stimate pacient al sectiei de psihiatrie, sa-ti suni patronul de urgenta ca sa achite cei 10 lei ca sa te putem externa, nu de alta dar esti irecuperabil, medical vorbind. La cate murdarii postezi nu cred ca Felix nu-ti va da macar 10 lei. Hai Felix, asta se screme zilnic si nu-l platesti, da-o dracu de treaba, macar fa-ti pomana in Saptamana Mare, bietul bolnav a venit tocmai din clisura Dunarii involburate! Afara este prea greu pentru el, are tendinte suicidare si de autodistrugere, halucinatii maladivo-schizoide. Poate ii gasesti vreun post bun, alaturi de Gadea, Badea, Grecu sau macar langa Ciuvica sau Pelican, are papagal, are isterie, cu scrisul sta mai prost dar o alfabetizare scurta il va face eligibil la Antene.

Bai Sughi Bughi pentru tine cine nu e de acord cu tine sau cu seful tau, se cheama ungur? vezi ai cojones si foloseste-ti numele real ca io am doua randuri de cO@ie si semnez cu numele dat de parinti nu ma ascund dupa un nume inventat. pana -i P//a si Caciula nu esti ardelean. daca esti apoi musai un transfer peste Carpati. Si ca e saptamana mare Domne ajuta... sa-ti demisioneze sefu! ca am auzit ca au nevoie de asistati sociali prin Moldova.

ca orice natie asiatica, ungurii au porniri de popor frustrat, oricine nu e de acord cu porcariile lu gherman sau ce latrati voi aici (unguri 99.97%) e moldovean ,oltean, schizofrenic, etc. chiar nu va e rusine unguroilor? sau luati si voi bani sa aruncati cu rahat in romani?

Un lucru e clar ! Pe mine nu ma ingroapa popa,nici slujba nu vreau ! Asta in cazul in care se va tine cont de dorinta mea.Religia e un fragment mic din istoria omenirii.Din pacate toate conflictele majore au fost si sunt interconfesionale si n-am invatat nimic din ele.Unitatea sta in diversitate ,ar spune uni. E fals.Ca si biserica,credinta,preotii,defapt toata viata noastra.Totul e fals,minciuna,rautate,in conditiile in care 90% din populatia tarii sunt credinciosi.Eu vreau o lume altfel si rezultatele se vad.

religia e o optiune interioara, nu trebuie sa faci public si sa-ti atarni de gat vreo inscriptie cu asta, problema e la oamenii bisericii care uita pentru ce au imbracat hainele negre (sau alte culori, depinde de canon) .

Pentru tine Arpagic de Mangalita, religia-ti permite sa jignesti si sa insulti lumea asiatica? Daca nu-ti atarni in gat vreo inscriptie si nu-ti faci publica prostia sau pe limbajul tau, pacatul, crezi ca prin scris, in spatele anonimatului pacatul este mai mic? Vezi cat esti de prost? Sigur exista vreun animal pe lantul tau trofic, o fi zoofilie? Se transmite ereditar, vai de pisicile din Caransebes!

macar eu postez sub un singur nume unguroiule, nu ma ascund sub multe identitati ca tine, frustrat analfabet ce esti si obraznic mancator de gulas iute sa-ti vina a ... stii tu vorba aia unguroiule!

mai imbecilule! ce esti tu? te consideri patriot? daca urasti, urasta-ti parintii ca te-au crescut in ura asta in nestiinta! spune-mi tu mie de ce urasti tocmai ungurii, si sa zicem de ce nu turcii?! ha? idiotule, da-mi un raspuns logic.
iti mai dau o sansa' patriot inseamna altceva, alfa, si atunci vei fi salvat.
pana atunci ramai un idiot garantat.

draga Arpad s.a.m.d., te-am asteptat la buda din Parcul Mare, asa cum m-ai rugat, la cortul pregatit dimineata, de ce esti neserios? Lasa unguroii, cearta, etc si vino la intalnirile pe care le programezi, nu de alta dar stii si tu foarte bine, in dragoste nu conteaza sexul.

Domnule Gherman,am o rugaminte: sterge articolele postate de oligofrenul care semneaza cu A.P.G.Chiar imi provoaca o stare de voma acest tembel,in rest imi place sa citesc si sa iti urmaresc emisiunile la tv.

mai bine vii cu argumente sau contra-argumente unguroiule decat sa bagi pumnul in gura, asta daca iti permite intelectul, dupa cum te exprimi, ma indoiesc de asta.

Faptul ca esti prost gramada, este un argument. Tu vei veni cu un contra-argument, in care vei explica cat esti de destept. Dar cum poti demonstra, ca tu nu provii din maimuta? Totusi moima este un mamifer inteligent Vei veni cu un argument sau cu un cotra-argument?

unguroiule (rimeaza cu ...) nu esti de acelasi nivel cu mine, sa iti dai aere cu mata, tactu si neamu tau de asiatici.

ai dreptate APG,aici nimeni nu este de nivelul tau ,in ceea ce priveste proasta educatie. esti un frustrat care nu mai stie ce sa faca de cand l-au dat afara de la neuro psihiatrie cu verdictul : incurabil. ai scris pe un site ca esti din gurghiu, iar cand ai fost intrebat de cineva ,de unde din gurghiu,ai disparut sau ai postat sub alt nume !! oricum , nivelul tau de educatie si civilizatie se vede din postarile pe care le faci !!

Tocmai de aceea, din cauza diferentei de nivel, eu argumentez ca mamiferul din care provii este porcul, sa ma ierte gustosul si simpaticul animal, de altfel nevinovat de aventurile nebunesti si erotice ale predecesorilor sai cu ale APG!

pe mine ma deranjeaza mai tare abodarea ta tenbelo/oligofren fara fara argumente.. in comparatie cu al tau comentul ala chiar e destept si la obiect

Teo, lasa argumentele si treci la alfabetizare, la tine e grav. Daca nu poti, exista FF la Scoala Ajutatoare. S-a gasi si pt. tine o diploma de 4 clase, alti mai prosti ca tine au terminat si o facultate si sunt in Parlament. Hai, stii butada lui Napoleon, despre un baston si soldat.

Pt mine e tot mai clar ca acest "ziarist" pur si simplu nu poate fi impartial. In rest nimic nou sub soare, acealsi ton trist de aruncator la dart, aceleasi frustrari, aceleasi predici

Anul trecut a murit mama mea si dorinta ei a fost sa fie incinerata. Am gasit un crematoriu modern la Oradea. Totul a decurs civilizat si fara tam-tam. Au venit de la crematoriu cu o masina speciala si au luat sicriul, iar a doua zi familia ne-am dus la Oradea pt incinerare si sa luam urna. Dupa cateva zile am tinut o slujba de inmormantare la biserica si am ingropat urna si nu am tinut nici un fel de pomana. Nu suntem ortodocsi si am avut noroc de un preot deschis la minte. Nu a fost chiar nici un circ, totul a fost cat se poate de simplu si de solemn. Deci se poate...

nu e musai romanesc sa te prefaci ca nu vezi opulenta bisericii, ma gandesc la cea Catolica, uita-te la Vatican cata opulenta la Cardinali, Episcopi, Papi, etc. au si stat independent, acolo cum judeci tu lucrurile ca sunt in raport cu marea majoritate a credinciosilor catolici (cei mai multi SARACI din America Latina)? eu zic, inainte de a emite concluzii, sa le bazezi in raport cu ce e la altii, apoi sa compari si sa judeci, e ca si cum eu as vorbi despre tine ca ziarist fara sa cunosc ce scriu alti ziaristi straini si romani .
Apropo, din nou, un 'editorial' mediocru', plin de neadevaruri si prejudecati strambe ce te caracterizeaza profund, ireparabil. Astept unguroii sa ma muste de dos.

Vezi sa nu te "musc" eu, cu un sut in cur, de sa-ti sara dintii din deschiderea la care-i zici tu gura!

Dl. Arpad, esti ceva mai istet decat credeam, salutari de la un ungur din Londra!

Da londonezule, "cacum" APG, oare nu sunteti : "unu-i prost si toti ca unul"? dar la nivelul de "mediu inferior" nici nu ma astept sa fi altul,decat acelasi poluator, aPg.

de ce plagiezi unguroiule? apg vine de la Attila pute groaznic? iti faci rasa de rahat analfabetule.

Nu demult la un canal TV am auzit, reporterul/moderatorul care a intrebat interlocutorul, un reprezentant al bisericii ( nu spun care, las la latitudinea voastra sa ghiciti ) , daca biserica respectiva are de gand sa se implice in invatamant (nu la nivel de ora de raligie ci la nivel institutional), ingrijire batrani bolnavi. Fata bisericeasca foarte evlavios, cu ochii ridicati spre cer a spus ca a lucrurile respective sunt responsabilitatea statului ei se ocupa numai cu suflet...si asta spune tot. Problema nu este cu religia, cu biserica, problemele incep cu comportamentul reprezentantilor pamantesti...cu exceptii de rigoare.

Mai tampitzel, tu ai habar cate proiecte social-filantropice are Biserica Ortodoxa si Biserica Catolica (mai putine aici, ca nu-s majoritari la noi, dar in alte tari, f multe)? Cauta "Filantropia Ortodoxa" pe google. E numai unul dintre sutele de proiecte. Nu vorbi diletant si habarnist, ca nu-ti sta bine.

As vrea sa vad "Filantropia Ortodoxa" in realitate, in jurul meu undeva si nu pe Google.

Radu, nu prea am chef sa cobor la nivelul tau de a discuta problemele, prin care faci "tampitzel" pe oricine care are alte pareri decat ale tale. Vreau numai niste precizari. Nu despre proiecte, nu despre activitati ocazionale, nu despre festivism are nevoie societatea ci chiar de implicare sociala institutionalizata pe termen lung, despre asta am incercat sa vorbesc. Da stiu ca biserica catolica in toata lumea are scoli, universitati (chiar exceptionale), aziluri pentru batrani, orfani etc. sustinute din banii bisericii. Nu de sute de biserici noi, care oricum costa enorm, ci ajutor real pentru enoriasi, ca de rugat se poate si pe camp deschis. In rest am terminat, poate sunt habarnist, diletant dar macar nu polemizez cu fluviu de laturi din gura.

@greg
Ai punctat foarte obiectiv "activitatea" bisericii ortodoxe, ea se implica sporadic, ocazional si de fiecare data cu trimbite in Media.Credinta si crestinismul nu mai reprezinta interes pentru ea daca nu exista PROFIT, exact ca orice societate comerciala. Tendinta este evidenta dar sigur nu aceasta este calea fireasca potrivit canoanelor bisericesti( masuram cu masura lor).
Biserica trebuie sa renunte la atitudinea de "intermediar" intre crestin si Dumnezeu si sa abordeze rolul de "indrumator" spre Dumnezeu! cred ca este solutie.

Domnule Sabin, v-ati ales un moment foarte bun pt acest articol! Acum puteti sa va acoperiti constiinta linistit. Ati rezolvat problema!

Încearcă să fi sincer, Ghermane. Tu nu te "curvăsăreşti" moral prin articolele tale? Uită-te în oglindă, singur la tine acasă, şi dă-ţi un răspuns sincer! Dar să nu te minţi! Măcar pe tine să nu te minţi.

Mihai: mă uit zilnic într-o oglindă şi răspunsul e aşa: nu, nu mă curvăsăresc. şi semnez mereu cu numele meu întreg, chiar asumându-mi suduielile unora. e ok?

mai bine ai sterge oglinzile pe care ai ejaculat si uita-te in ele dupa uratule.

urat limbaj ... mahalagioaica

Fain articol, un subiect de care nu a avut nimen curajul să se atingă, deși este de mare actualitate.

Cum dracu se face, ca toți care au acces la banii publici se îmbogățesc ?
Lupul păzește turma de oi...

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide