Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Luni, 11 Feb. 2013, 08:55
41
11325

Bani europeni pentru curvăsăraiu' rumân. Cîteva chestii

M-am uitat de două ori pe bugetul european: cifrele sunt într-adevăr mai mici sau de fapt Ponta şi ai lui s-au speriat când au văzut că Băsescu a reuşit să aducă mai mulţi bani pentru România?

bani europeni pentru curvasaraiu ruman.citeva chestii
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Cifrele arată aşa: 21 de miliarde de euro fonduri de coeziune (autostrăzi, căi ferate, mediu, resurse umane etc), faţă de 19 miliarde de până acum. Apoi: 17 miliarde de euro pentru agricultură, acum - faţă de 13 miliarde.

Şi: cofinanţarea (inclusiv la autostrăzi), creşte de la 75% la 85%, adică statul contribuie cu doar 15%; asta în condiţiile în care UE va da în avans nu 2%  din sumă, ca până acum, ci 4%. În plus, guvernanţii pot muta până la 25% din banii europeni de la un program la altul; plus TVA rambursabil.

Cu toate, datele finale arată o creştere a fondurilor europene de la 33,5 de miliarde de euro (2007-2014) până la 39,8 miliarde (2014-2020).

Şi totuşi, Victor Ponta s-a dat peste cap să ne spună că România a înregistrat un mare eşec. Vine apoi blonda Corina, Creţu, să ne explice că bugetul european este „rezultatul laşităţii, al lipsei de viziune în proiectul european” şi că „România pierde un miliard de euro la capitolul dezvoltare regională” iar„cât priveşte agricultura, subvenţiile sunt perfuzii pentru supravieţuire, nu soluţii durabile la deficitul de competitivitate”.

Şi amândoi liderii pesedişti joacă la cacialma: Victor Ponta – pe proiecţia primă, de negociere, a lui Barroso: şi Ponta ştie ce înseamnă „proiecţie de negociere”, numai că se vrea încă politician şi nu om de stat. Corina Creţu rămâne acelaşi politician supra-nutrit ideologic, mulţumit că unii confundă vehemenţa cu competenţa: şi: madam', de când vă aflaţi la putere, de aproape un an, rata de absorbţie a banilor europenilor a fost de 0%, zero la sută – înţelegi?: zero!

(Dar, domnule Ponta, eu aproape „înţeleg” jocul ăsta: că după ce v-aţi răţoit la  ambasadorul ungur că se bagă în politica noastră, citesc că v-aţi dus în Italia să reglaţi acolo viaţa politică: „Ponta: Berlusconi revenit la putere este ca şi cum Ceauşescu s-ar întoarce în România” - aşa titrează gazetele în peninsulă. Dacă se întâmpla asta în România şi în locul dvs era un ungur – săreau uslaşii pe păreţi, aşa-i?).

Antonescu şi Voiculescu o să fie liniştiţi, juniorul Victoraş a revenit la matcă – se speriaseră cum că premierul ar putea deveni un, Doamne fereşte, onest om de stat. Nu contează că printre bubele cele mari sunt chiar Voiculescu şi Antonescu, nu contează că prima mare oprire de bani europeni e legată de numele lui Dragnea, nu contează nici că unul ca Fenechiu mai e în guvern -
la noi chestiile astea nu se pun, nu ţin de o ideologie sau alta:
şi dacă şmecherii cu ştaif sunt la guvernare mereu -
asta-i garanţia că nu vom fi f/tuţi altfel decât am votat.

Voteaza articolul
4.6 / 5 (77 voturi)
Articole din aceeasi categorie
Oraşul care se dezvoltă ameţitor ne creează ameţeli în trafic. Clujul este cu adevărat sub asediu la orele de vârf şi pare că soluţia salvatoare nu mai vine.
23 Mar. 2019
09:00
2
Parafrazarea numelui unui celebru film mi se pare sugestiv pentru emoţia trăită la întâlnirea cu generaţii de elevi şi dascăli de la prima şcoală.
15 Iun. 2018
07:45
1
Știu, serviciul de urgență e gratuit în România.
09 Mai. 2018
10:21
5
Să ne imaginăm următoarea scenă. Băieții de la Arsenal înfulecau fripturi cu cartofi prăjiți când Wenger poposea în Insulă venind din îndepărtata Japonie, prin 1996.
26 Apr. 2018
15:53
1
România este pe ultimul loc în ceea ce priveşte siguranţa drumurilor din Uniunea Europeană.
16 Apr. 2018
10:00
7
Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3. Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3.
02 Apr. 2018
11:14
7

Post new comment

Comentarii

Bravo domnule Gherman! Articolul e excelent, nu va lasati "intimidat" de tot felul de indivizi ascunsi sub diverse pseudonime.
Daca va e rusine sa scrieti cu numele vostru adevarat atunci faceti bine nu scrieti. Inteleg sa nu vrei neaparat sa iti dai in vileag adevarata identitate, dar sa te folosesti de o identitate falsa ca sa-ti permiti lucruri pe care altfel nu ti le-ai permite e deja sub conditia umana.

D-le Gherman, nu-mi place articolul Dv.
Ca tema ( fonduri europene) e bun. Afli comentarii, pareri (pro/contra pdl/usl, e realizare/pierdere c-asai in democratie)
Dar in acest articol nu avea ce cauta expresia :
"...Dacă se întâmpla asta în România şi în locul dvs era un ungur – săreau uslaşii pe păreţi, aşa-i? "
Asa-i! Dar si fara aceasta sunt cate unii care se aprind precum praful de pusca. Macar sa nu li se dea apa la moara. De la comentarii economice ajungem iarasi la expresii de gen :p****lau, k***rau si altele.
Noi vrem sa traim mai bine aici, fara sa-i sponsorizam pe mitici. Aceasta se poate realiza doar prin independenta economica/administrativa. Cum ne asternem asa vom dormi (acuma, daca ne-am referi strict la somn: as prefera cu o unguroaica....limbile straine se invata mai bine in poz orizontala...)

el nu scrie articole ca sa fie e plac cuiva ci ca sa latra impotriva romanilor si a Romaniei in general, nu au inceput, sfarsit, logica articolele lui, parca citesc Ziarul Tricolorul in varianta maghiara, totul e pe dos, ar trebui sa mearga mai des prin tara Gherman Sabin sa vada realitatile apoi sa vina el si sa scrie apasat si convingator ce-l doare pe el despre Romania, banuiesc ca a-ti observat ca DOAR maghiarii sunt de acord cu el, in timp ce romanii au un dispret total catalogandu-l drept un mare tradator de tara!

Arpad: ai curajul să propui şefilor tăi de partid un referendum pentru autonomia Transilvaniei şi la care să participe doar românii? ei bine, ai vedea atunci cam câţi români sunt de acord cu ideile mele, indiferent cât vi s-a prelucrat la şedinţe chestia cu "faceţi-i trădători, asta încă ţine". şi încă o chestie: a lua identitate falsă e o chestiune penală: drept pentru care o să rog să dea ip-ul către cei care musai să cerceteze asta. ş-atunci să le spui lor despre cum ai venit tu în Ardeal să-ţi faci un roszt şi cum nu încapi de românii si ungurii de aici. ok, ş-acuma la muncă, bîşti! - că-ţi scade partidu-n sondaje

Mey Ghermane , mey , or vota pentru autonomie cam cati te-au votat pe tine la primarie , adica vreo 600 . Multi , nene , multi !!!
Si la tine la alegeri cred ca or venit si aia din Zau de Campie ( ?) , din " nobila familie de rromi " careia ii apartii , nu ? ( am pus "ghilimerde" ca-i citat dintr-unul mai destept decat mine ; eu nu stiu de-i adevarat ori ba ) .

Da' , lasand la o parte autonomia , intreb si eu asa , ca omu : cine iti da tie ori altora dreptul sa intrebi omul cum a venit in Ardeal ?? Esti de la Militie sa-l cati la buletin ori IP - u ?
Pe neamu' lu' matale cand l-a adus tatarul aici l-a intrebat cineva de ce a venit ? Te intrebam noi de ce nu mergi indarat ?
Obraznicatura cheala , uita-te in oglinda si intreaba-te ce cauti tu printre oamenii normali .

IO-S PRIMU' LA REFERENDUM !
ziceti-mi data si ora referendumului !
O sa mergem tinandu-ne de mana: un roman, un ungur, un svab, un sarb, cativa "hibridati" ( sa ma ierte prietenii pt expresia aceasta....) si macar unul din minoritatea greu adaptabila ! Primii vor veni de buna voie. Cel din urma va veni pt ca "si gura lui sa manca ceva". Fiecare poate sa vina cu ce steag vrea !
Una e sa preferi Viena bucurestiului respectiv sa fii indragostit de aceasta parte a lumii ( de dincoace de Carpati) alta e sa fii nationalist extremist.

Ioane draghe , io zic sa meri de acu '. Tine rand si asteapta .
Daca trece unul mic , chel si cam holbat , care vine ca " vrea si gura lui sa mananca ceva " , nu-l baga in seama , e iredentist roman , il chiama Gherman ! E provocator cu stat de plata ! O sa te roage sa votezi impotriva da' nu-l asculta ca-i platit de guvernul de la Bucuresti ( a fost recrutat cand se facea ca face facultatea la Craiova ) .
Tu sa astepti sa deschida la vot si cand vine vanzatoarea sa-mi iei si mie o sticla de lapte si doua pachete de Marasesti. Da' sa-mi aduci restul la bani si sa nu mai treci pe la crasma ca data trecuta ca iar te imbeti , cazi pe jos si te p.i.s.a. cainii .

O analiza 'aritmetica' pe masura literelor din Banie.Nu trebuie sa fi economist sa poti documenta articolul intr-un mod echidistant si profesionist dar apartenenta este evidenta.
Relateaza,expune,critica si vei fi apreciat pentru profesionalism,onestitate dar, critica constructiv!
Citesc articolele tale, apreciez expunerea literara citeodata si continutul dar,de cele mai multe ori acestea incep de niciunde si se termina nicaieri, in schimb mereu este prezent noroiul cu care arunci in obrazul natiei romane.
Frustrarea-ti este evidenta de aparteneta la neamul geto-dac insa neginduti istoria esti fara viitor, o frunza pe apa timpului, cu toate ca dupa trasaturi si caracteristici aduci mai mult cu un neam nomad venit de prin India de acum isi zic inainte de toate 'cetateni europeni'.
Nu mai intoxica cu veninul din sufletul tau oamenii mai putin informati!
Cine esti tu sa iti permiti sa scuipi natia asta?

"neamul geto-dac" + roman + tati car o mai trecut p-aici, printre care huni, avari, bulgari (neam turcic), maghiari, pecenegi, cumani, tatari si turci, cam atat despre "un neam nomad venit de prin India"...
"neginduti istoria esti fara viitor" perfect adevarat, cu completarile de mai sus!

Welcome aboard! Haha, nu stiai ca aici se scuipa impotriva romanilor? Daca vrei amuzament, citeste ce scrie Sabin, e o pastila buna dupa o zi nasoala la servici, toata chestia e sa nul bagi prea tare in seama, apropo, sa nul privesti la tv ca e mai urat ca limba maghiara!

esti sigur ca e roman gherman? nu sunt convins %, el e un taran parvenit la oras de prin zona Muresului, a trait printre maghiari, avea vise frumoase cand era tanar, iau simtit mai tarziu 'vocatia' si uite asa se folosesc de el ca sa vedem noi ca 'uite dle. exista si romani care nu sunt multumiti cum e condusa si cum arata tara, asa ca ce sa mai zicem de maghiari?'
Asa cum am mai spus, daca era ziarist profesionist, ajungea intrun cotidian central nu in fituica asta platita de maghiari sa injure, asa ca nu are rost sai mai spuneti, stie si el ca e mediocru dar trebuie sa ponteze pentru banii luati, doar e criza, are si el familie!

Mai Arpad, fi sigur ca exista MULTI Romani care vor pace si pritetnie cu Ungruii din Transylvania. Si dece n-ar fi pace si prietenie? Ungurii si Romanii din Ardeal au trait foarte bine unii cu altii pe vremea Coroanei Ungare. Nu uita ca unii Romani din Ungaria au si ajuns la ranguri nobiliare inalte (exemplu: familia Hunyadi).
Din pacate Ungaria a cazut sub stapanirea imperialistilor Habsburgi dela Viena care i-au asuprit timp de secole! Nu uita asta!
Si nu uita ca Ungurii s-au rasculat de mai multe ori contra Austriecilor, dar din pacate n-au avut suportul fratilor Romani si au fost invinsi de imperiu cu ajutor Rusesc!
A fost o mare gresala din partea Romanilor sa fie de partea asupritorilor in loc sa fie de partea celor asupriti. Gresala asta n-ar trebui sa se mai repete.
Noi, impreuna cu Ungurii, putem face multe lucruri bune pentru viata noastra. Singuri nu vom face nimic! Deci nu uita: prietenia si solidaritatea cu Ungurii este esentiala pentru binele tuturor, inclusiv binele tau, mai Arpad!

Apai draghe arpi, acuma ti-ai dat arama pe fata !
In aceasta zona e o mandrie sa fii taran- gazda. (expresia e preluata din maghiara).
Nu stiu cine-i parvenitul. Ai fost si tu pe la Herculane, la studii ? Dupa cum scrii, pare-se ca "DA".
In loc sa fi invatat ceva p-acolo, te iei la cearta cu gramatica !

dl. Gherman, va scriu tocmai din Scranton, Pennsylvania, va citesc demult, nu comentez articolele pentru ca sunt plecat demult de la Turda si nu mai sunt deloc conectat la realitatile din Romania, dar astazi o fac pentru prima si ultima oara si tin sa subliniez ca e si ultima data cand va mai citesc.
Dvs sunteti o cauza pierduta, inteleg ca nu suportati Bucurestiul, nici noua aici nu ne place Washingtonul, dar asa functioneaza orice tara, cu o capitala de unde se iau decizii , cu populatii etnice diverse si asa mai departe. Concluzionez cu speranta ca nu veti trada tara maghiarilor si va veti reveni intr-o buna zi!

Baumberg: n-am înţeles ce vreţi: nu cunoaşteţi realităţile de aici, dar comentaţi cum vă taie capul despre trădare şi altele. nu înţeleg nici de ce ziceţi despre capitala unde se iau deciziile, pentru că la noi deciziile se iau la Bruxelles. dacă însă comparaţi "centralismul" de Washington cu cel de Bucureşti, ei bine, da: aş dori să nu mai citiţi niciodată ceea ce scriu eu, fie şi din perspectiva onestităţii. ok? nu vă mânce foarte tare cu "cauza pierdută" sau *reveneala" sau "tradarea ţării către maghiari" - că toate astea le-au făcut de multă vreme politicienii de la noi - începând cu Roşia Montană până la gazul de şist: de astea nu ziceţi nimic?

Sper si eu ca ultima data este cand mai comentezi.Ramai stimate acolo in Scranton.

mie sila de tine bozgor frustrat ce esti, ne faci rasa de tot rahatu!

RASA??? Haide hai NAZI!!! ... rasa ta de descult!

ponta va ramane acelasi handicapat politic ,condus la bolsevici de tatuca iliescu ,sub comanda lui tata socru sarbu si obligat de voiculescu si antene.ponta si antonescu reprezinta varful impotentei oamenilor de carton ,care de 23 de ani ,fara nici o realizare ,economica,stiintifica ori de alta natura se ascund in politica pentru a face pe lupii moralisti cu oamenii onesti ai acestei tari,care spre deosebire de politicieni,au facut afaceri corecte sau au muncit pe branci in strainatate 20 de ani aducand valuta atat de necesara .

Bugetul ar putea fi de 1.000 de miliarde......ca noi oricum nu putem activa nici 2-3 miliarde pe an, ca se fura si "ala".
Chiar gubernantii nu-si dau seama ca degeaba ne "rezervam" 1000 de milarde, nu putem accesa practic nimic.....Proiectele noastre sunt de 2 lei si 50 de bani( si NU de 2 virgula 50 de lei!!!....vedeti ortografia romana!!)...nu contin elemente care sa impiedice furtul tipic rumanesc....
Iti deschizi o linie de credit de 100 de lei si nu poti accesa decat 4 lei.....Care este diferenta intre linia de credit de 5000 de lei si accesare de 4 lei 50 de bani?.....
Neam de hoti si talhari suntem???? Cred ca DA!

articol Ok . Ce ma mira este faptul ca te-ai lasat pacalit de pontahusen ( buratino pe rit rusesc ) si ai crezut in bunele lui intenti. Ce nu ma mira DELOC este reaktia komunistoizilor ( fiind cinoscut apetitul lor si al votantilor pentru miini intinse si pomeni ) , adica pe un buget REDUS al UE , Romania ia mai multi bani !!! STUPEFIANT : astazi anul de gratie 2013 , jurnalul de la ora 8,00 TVR ( televiziunea romana "libera " ) in 15 minute, a avut 8 MINUTE secvente preluate de la RTV ( finul ghita gazda la nashu buratino ) , of course cu " noul razboi ponta -base " ! TRAIASKA ISTERIA TV ( mai nou incluzind si TVR elvis ) ! TRAIASKA felix-turnatoru' si MARIONETELE sale kakarau-ponthausen. TRAIASKA 'boborul' de aprox. 7,4 milioane de kakarai !

Ponta e de un penibil ridicol. E ca un copil prost aflat intr-o cofetarie cu parintii lui si care tipa ca vrea un tort cu 3 etaje cand el nu-si poate termina felia de prajitura din propria farfurie. Asta e povestea lui Ponta. Un dl. Goe razgaiat. Intai sa ne arate ca el poate absorbi fondurile alea si apoi sa se ratoiasca ca Basescu a obtinut mai putin. Si oricum, nimeni nu putea obtine mai mult ca au fost taieri pe toate liniile. Actualul buget al UE e mai mic cu 40 de miliarde decat cel precedent in timp ce Romania are crestere de 18%. Ce sa mai vorbim?
Eu ma intreb oare cati din poporul asta il cred pe Ponta? Ca banuiesc ca el si-a facut un calcul politic cu public tinta cand a iesit cu mesajul ala. Cat o fi publicul ala? 2 mil.? 5 mil.? Cati romani sunt asa de prosti incat sa puna botul la asa ceva?

Bravo coane , da , asta e esenta : puteau aia sa dea si 1000 de miliarde, vorba aia , fara numar , da ' daca noi abia putem inghiti 1 -2 miliarde acolo , la ce ne-ar folosi ? Asa ca , oricat nu-l inghit eu pe Basescu ( dar nici pe Ponta ori Antonescu ) , nu i se poate face o vina .

Infrangerea esentiala e alta : conditiile de finantare ( eligibilitate ) neschimbate , adica aproape de neandeplinit si , oricum , de natura sa tergiverseze incasarea banilor .

Da' ca sa ramanem obiectivi , cresterea aia de 18% nu-i crestere , e acoperirea ratei de inflatie pentru exercitiul bugetar trecut .

cresterea e crestere oricum o pui, in plus e vorba de O CRESTERE in conditiile in care BUGETUL GENERAL A SCAZUT ! dar daca zice kakarau asa o fi : o scadere de 167,5437 % din ce a visat el ! Sa fie primit ! Ce-ai spune sa dea " fraierii' la liber, asa fara nici un control si fara birocratie in doi timpi si trei miscari sau cit ai zice dragnrea ( sau vanghele sau fratii negoita sau fratii oprisan sau mazare , hai fie udrea , falca ) cam unde s-ar duce banii ?

Da , ai dreptate , aia nu usureaza accesul la bani ca sa ne impiedice sa furam !!! Da ' nici nu le pare rau ca le raman lor banii .

Si tot nu pot sa nu fiu nervos ca , raportat la numarul de locuitori , Romania are jumatate din banii dati celei mai putin bugetate tari , Lituania .Adica de ce letonul sa ia 2 Euro si romanul doar unu cand au aceleasi nevoi ?

Raspuns simplu : de fraier .

stii cat a primit Polonia? nu, nu sunt toti oamenii prosti, stai linistit, asta e spaima lu gherman si a lingailor maghiari, ca nu toti romanii sunt prosti!

Tot Ovi: cât a primit Polonia? - dacă tot faci pe deşteptul, vezi şi cât a cheltuit Polonia: din 100 de miliarde de euro (cu tot cu cofinanţări), 68 de miliarde i-a băgat în educaţie şi inovare. da, educaţie: şi poate de asta acolo nu există meseria de postac, înţelegi?
dacă ai chef să arunci cu noroi in orice (vezi lingăi şi altele) mută-te pe site-urile de profil, alea cu chiloţi la pagina 5.

ghermane, cumva UDMR a fost la guvernare pana mai acu cateva luni? daca da, trage apa la baie, urat ai sa imbatranesti, tre sa fie tare sinistru sa te uiti de 10 ori cand traversezi strada....

Ovi: eu cred că nu citim acelaşi editorial. cine zice de "UDMR la guvernare pînă acu cîteva luni?" Ba din contră: "Corina Creţu (...) de când vă aflaţi la putere, de aproape un an, rata de absorbţie a banilor europenilor a fost de 0%, zero la sută". cine îmbătrâneşte?

scuze ovi ! Actualul buget al UE este cu peste 100 ( una suta ) miliarde mai mic ( 40 este pentru propaganda de partid ) ! deh criza...din pacate inca sunt extrem de multi care-l cred pe pontahusen, fara sa judece , doar in virtutea aversiunii fata de base ! romanul vrea banii de la loto fara sa joace , cam asta este logika kakarailor ! ma mir desi NU e prea tirziu , ca nu solicita ca jumate din bani sa mearga la plata bugetarilor si a pensionarilor !

pai vezi, ***EDITAT***e? daca tu le zici adversarilor kakarai, ei iti vor zice labagiu, pulalau sau alte cuvinte pe care la modul cel mai serios ii cer administratorului sa nu le stearga! daca se publica kakarau, sa se publice si pulalau.

"dupe" kum vezi kakaraule "klujean" chiar ma bucur ca o gioarsa komunista ka tine ma face in toate felurile. Asta stiti voi komunistii sa injurati si sti bine ca asta faci tot timpul in "postarile" "tele" ( " ie grave " daca tu crezi ca kakarau e echivalent cu injuraturile tale ). Inca odata iti urez sa traiesti kakaraule, tu si neamul tau ! pe vremuri era un cintecel care spunea : mai bine orice , mai bine oricum, DE KIT KOMUNIST!!! Da' tu n-ai auzit de asa ceva, kakaraule ! chip-ap , gud ( blou ) job !

"dupe" kum vezi kakaraule "klujean" chiar ma bucur ca o gioarsa komunista ka tine ma face in toate felurile. Asta stiti voi komunistii sa injurati si sti bine ca asta faci tot timpul in "postarile" "tele" ( " ie grave " daca tu crezi ca kakarau e echivalent cu injuraturile tale ). Inca odata iti urez sa traiesti kakaraule, tu si neamul tau ! pe vremuri era un cintecel care spunea : mai bine orice , mai bine oricum, DE KIT KOMUNIST!!! Da' tu n-ai auzit de asa ceva, kakaraule ! chip-ap , gud ( blou ) job !

Excelenta analiza aritmetico-economica si frumoasa imbinarea cu trmiterile politice de mare actualitate.Am scris aritmetica pt. a sublinia claritatea analizei. N-ai nevoie de nici macar 4clase ca sa intelegi rezultatele negocierilor privind fondurile europene.Are omul si un castig de timp caci nu mai are nevoie de sutele de comentarii indobitocitoare ale unei cohorte de televiziuni

interesant ce spui, ar fi adevarat daca tiai da numele adevarat, apropo, aici cine e impotriva lu gherman e roman iar cine il linge in fund ( scuze, nu despre tine era vorba), e maghiar, asa ca echidistanta, profesionalismul si seriozitatea nu-si au locul intr-un ziar anti-romanesc, pro-maghiar si destul de slab ca si continut!

vorbesti de romani si de lingai..! frumos academic tu esti patriot roman?!..cred eu ..tu esti om de bine..dar putin frustrat.dar ca sa iti trescs suparsrea mai aminteste si de cspsunari si lebadari care nu sunt unguri.

(Dar, domnule Ponta, eu aproape „înţeleg” jocul ăsta: că după ce v-aţi răţoit la ambasadorul ungur că se bagă în politica noastră, citesc că v-aţi dus în Italia să reglaţi acolo viaţa politică: „Ponta: Berlusconi revenit la putere este ca şi cum Ceauşescu s-ar întoarce în România” - aşa titrează gazetele în peninsulă. Dacă se întâmpla asta în România şi în locul dvs era un ungur – săreau uslaşii pe păreţi, aşa-i?).
Aici ai dat-o cu mucii in fasole, Ponta nu sa dus sa aranjeze ceva pentru romanii de acolo care sunt peste 1.000.000 ci sa dus sa sustina un miting electoral al stangii, NU CONFUNDA LUCRURILE.

lucrurile stau in felul urmator: in UE e criza economica, financiara si politica ( vezi alegerile din Italia si Germania), statele care contribuie cel mai mult la buget vor sa stranga putin robinetul, au probleme la ei in tara, cheltuielile interne sunt mai mari si stim bine ca unele state membre mai mult cheltuie decat aduna bani, asa ca nu e de mirare ca am primit bani mai putini, vezi sabine si cazul Poloniei care a primit si mai putini bani. Pe mine nu suma ma intereseaza, ci cum se cheltuie ea in Romania, cat se fura si cat ajunge sa produca ceva concret in tara (sosele, fabrici, etc).

Mai Arpad, vezi ca poti sa vorbesti (sa scri) si RATIONAL???? Bravo! Ma bucur. Aici ai dreptate, dai dovada de RATIUNE si MATURITATE. Continua asa. Si....pune-ti numele real, mai baiatule, dece sa folosesti un nume Maghiar cand de fapt esti un bun Roman?

Un comentariu pe care îl plagiez din altă parte, arată cum se situează politicienii români în războiul dintre UE și Germania (acest război ar trebui să-l tranșeze cetățenii europeni din Germania la alegerile din toamnă, când ar trebui să dea de pământ cu Angela Merkel):
„inc-un basist care trebuia, dupa doua pagini plictisitoare despre nimic, sa ne arate ca Romania ar fi primit mai multi bani

lasati-ma sa ghicesc, domnule mixich, n-ati citit niciodata proiectul de buget propus de Comisie si nici nu le prea aveti cu modul de calcul si prioritatile care l-au facut pe barosso sa ne acorde in prima instanta vreo 48 de miliarde de euro.

din care augustul cezar pe care il preaslaviti cu ardoare a reusit sa aduca doar vreo 40.

cu 8 miliarde a platit nota de plata pentru pastrarea postului de guvernator intr-o tara care il dispretuieste profund”.

Dacă Europa chiar ar vrea să integreze regiunile din România și alte regiuni sărace, bugetul de coeziune s-ar baza pe calculul necesităților într-un orizont de timp, de exemplu, propunându-și ca în 2020, regiunile din România să ajungă „normale”. Estimând și alte nevoi (știință, cultură etc.) se ajunge la o aproximare a bugetului Uniunii Europene. Bineînțeles că nu s-a procedat așa, prima idee a fost aceea a diminuării bugetului anterior pentru a satisface curentul anti-european, care la prima ocazie vor cere noi diminuări, țintind desființarea bugetului european.

Pe de altă absorbiția fondurilor poate fi rezolvată foarte simplu, dacă UE investește direct în România, de exemplu, construiește autostrada Oradea - Iași, fără implicarea autorităților române. Acest lucru ar însemna acceptarea principiului că cetățenii europeni și Parlamentul European controlează UE iar nu statele, mai exact Germania. Adică Germania ar trebui să predea sceptrul instituțiilor europene.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide